VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI
APMAKSA
IEPĒRKOTIES MŪSU INTERNETA VEIKALĀ, PIEDĀVĀJAM KLIENTIEM IZVĒLĒTIES SEV ĒRTĀKO APMAKSAS VEIDU.
1) Pārskaitījums – pasūtot preci ārpus interneta veikala( caur telefonu vai e-pastu), saņem rēķinu e-pastā un veic priekšapmaksas pārskaitījumu uz SIA Rental Latvia kontu.
2) Maksājums ar bankas karti – veicot pasūtījumu, iespējams izvēlēties iespēju maksāt ar savu bankas karti, ievadot attiecīgos pieejas kodus.
Garantējam, ka visi maksājuma veidi ir pilnībā droši!
MŪSU REKVIZĪTI
Nosaukums: SIA SMART FIX SOLUTIONS
Reģ. nr.: 40203316206
Juridiskā adrese: Raiņa iela 23, Jelgava, LV-3001
Banka: AS SEB Banka
Konta nr.: LV86UNLA0055002243616
PIEGĀDE
Kā es varu saņemt pasūtījumu no RadiGleznu.lv?
Ar izdevīgu piegādi pie mājas durvīm visā Latvijā.
Omniva/ DPD kurjers ( visā Baltijā ) – kurjerpasta prece tiks nogādāta uz adresi, kas norādīta pasūtījuma veikšanas brīdī.
Personai, kura pieņēmusi kurjerpasta preci, jāapstiprina pieņemšana un piegādes dokumentā vai plaukstdatorā (PDA) jānorāda šāda informācija: vārds un uzvārds; paraksts; piegādes laiks un datums (izņemot PDA). Baltijas valstīs Kurjerpastam ir jāinformē Adresāts par kurjerpasta preces piegādāšanu telefoniski vai ar īsziņas un/vai e-pasta palīdzību. Ja Adresāts neatbild uz tālruņa zvanu, tā numurs neeksistē vai ir norādīts nepareizi, kurjeram preces atsūtīšanas dienā uz izsniegšanas centru vai, vēlākais, nākamajā dienā vienu reizi jāmēģina preci nogādāt norādītajā adresē.
Ja pirmais piegādes mēģinājums Latvijas Republikā vai Lietuvas Republikā bija neveiksmīgs, otrais piegādes mēģinājums tiks veikts nākamajā darba dienā. Ja Latvijas Republikā un Lietuvas Republikā arī otrais piegādes mēģinājums bija neveiksmīgs, sūtījums tiks nodots pakomātam vai vietējam izsniegšanas centram. Kurjeram, izsniedzot kurjerpasta preci, ir tiesības pieprasīt Adresātam identificēšanas nolūkos personu apliecinošu dokumentu.
Bezmaksas piegāde ar Omniva/DPD pakomātu starpniecību:
Omniva/DPD pakomāti ( visā Baltijā) – piegāde ar Omniva/DPD ir iespējama uz lielākajām pilsētām visā Baltijā.
Saņemt sūtījumu Omniva/DPD pakomātā varēsiet 1 – 2 darba dienu laikā no izsūtīšanas brīža Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Sūtījuma saņemšana Omniva/DPD pakomātā ir pavisam vienkārša un aizņem vien 15 sekundes. Pakomātā sūtījums tiek uzglabāts 7 dienas.
Cik ātri saņemsiet pasūtījumu?
Pēc pasūtījuma apstiprināšanas un apmaksas, jūs to saņemsiet 0-3 darba dienu laikā!
Piegāde noris darba dienās, laika posmā no 09:00 līdz 18:00. Pirms piegādes kurjers ar jums sazināsies
Aptuvenās piegādes izmaksas:
Piegāde uz mājām – 5 EUR
Ar pakomātu starpniecību – bezmaksas
Šīm cenām ir informatīvs raksturs. Precīza piegādes maksa būs redzama brīdī, kad aizpildīsiet pasūtījuma formu un norādīsiet piegādes adresi.
Ja ir radušies jautājumi, lūdzu, zvaniet mums: 29967192 vai sūtiet ziņu uz info@radigleznu.lv
GARANTIJA UN ATGRIEŠANA
Pakalpojuma nosacījumi
- Visas cenas interneta veikalā ir galīgas (pilnīgas) pasūtīšanas dienā). Visas cenas ir norādītas eiro (EUR).
- Preces tiks piegādātas izmantojot Tavu izvēlēto piegādes veidu.
- Kad būsi veicis pasūtījumu, savā e-pastā saņemsi pasūtījuma apstiprinājumu ar informāciju par veikto pasūtījumu.
- Ja vēlies atgriezt preci, Tu to vari izdarīt 14 dienu laikā pēc tās saņemšanas (pasta zīmogs vai kurjera apstiprinājums), uzrakstot “Preces atgriešanas iesniegumu” un nosūtot uz SIA SMART FIX SOLUTIONS e-pastu: info@radigleznu.lv. Lai saņemtu atpakaļ savu naudu, pa pastu vai ar kurjeru ir jānosūta prece atpakaļ – nesabojāta un oriģinālajā iepakojumā 14 dienu laikā (pasta zīmogs vai kurjera apstiprinājums) no preces saņemšanas brīža. Nauda par preci Tev tiks atmaksāta atpakaļ uz Preces atgriešanas iesniegumā norādīto bankas kontu.
- Ja Jūs izmantojat atteikuma tiesības un tas nav saistīts ar attiecīgās preces vai pakalpojuma atbilstību līguma noteikumiem, tad Jūsu pienākums ir segt izmaksas, kas saistītas ar preces atgriešanu.
Lai saņemtu Preces atgriešanas iesniegumu un saskaņotu preces nosūtīšanas adresi, sazinies ar SIA SMART FIX SOLUTIONS pa e-pastu: info@radigleznu.lv
Atteikuma tiesības
Ko darīt, ja prece Tev nav piemērota, vai esi pārdomājis par vēlmi paturēt īpašumā preci?
- Šajā gadījumā Tev ir tiesības izmantot atteikuma tiesības. Atteikuma tiesības ir patērētāja tiesības noteiktā termiņā vienpusēji atkāpties no līguma (atteikt pasūtījumu), nemaksājot līgumsodu, procentus vai zaudējuma atlīdzību. Latvijas Republikas Ministru kabineta noteikumi Nr.207 „Noteikumi par distances līgumu” nosaka, ka patērētājām ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atdot interneta veikalā iegādāto preci atpakaļ pārdevējam. (Atteikuma tiesības neattiecas uz ēdamām un izlietojamām precēm.)
- LR Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta sestā daļa nosaka, ka patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. SIA SMART FIX SOLUTIONS patur tiesības pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības, ja prece ir nolietota un/vai bojāta, ja tā nav oriģinālajā iepakojumā, vai tās iepakojums ir būtiski bojāts (izņemot gadījumu, kad patērētājam nav iespējams atvērt iepakojumu to nesabojājot), lai varētu pasargāt preci no bojājumiem vai bojāšanās.
- Ražotājs, pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs preces pirkuma līguma noslēgšanas brīdī vai preces pārdošanas vai pasūtījuma nodošanas brīdī iesniedz patērētājam rakstveida atteikuma veidlapu, kurā minēts ražotāja, pārdevēja vai pakalpojuma sniedzēja nosaukums (firma), vārds, uzvārds un adrese, kā arī sniegts atteikuma tiesību apraksts.
- Patērētājs rakstveida atteikumu adresē personai, kuras nosaukums (firma), vārds, uzvārds un adrese norādīta atteikuma veidlapā. Atteikuma nosūtīšana noteiktā termiņā izbeidz līgumu un atbrīvo patērētāju no jebkurām līgumsaistībām, izņemot izmaksas, kas saistītas ar preču atdošanu atpakaļ ražotājam, pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam.
- Patērētāja pienākums ir septiņu dienu laikā pēc rakstveida atteikuma nosūtīšanas atdot preci ražotājam, pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam (ja prece vai lieta ir saņemta). Ražotāja, pārdevēja vai pakalpojuma sniedzēja pienākums ir septiņu dienu laikā pēc izmaksas apstiprinošu dokumentu saņemšanas atmaksāt patērētājam to naudas summu līdz ar visiem procentiem, kura par preci vai pakalpojumu samaksāta līdz līguma izbeigšanas brīdim.
Ko darīt, ja prece vai pakalpojums neatbilst līguma noteikumiem?
Patērētājs, kuram pārdota vai nodota lietošanā līguma noteikumiem neatbilstoša prece, ir tiesīgs pieprasīt, lai preces pārdevējs veic vienu no šādām darbībām:
- attiecīgi samazina preces cenu;
- novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem vai atlīdzina patērētājam izdevumus par neatbilstības novēršanu;
- apmaina preci pret tādu pašu vai ekvivalentu preci, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem;
- atceļ līgumu un atmaksā patērētājam par preci samaksāto naudas summu.
SIA SMART FIX SOLUTIONS naudas atmaksu par atgrieztām precēm veic ar naudas pārvedumu uz norādīto bankas kontu.
Jautājumu un neskaidrību gadījumā var sazināties, zvanot pa tel.: +371 29967192 vai e-pastā: info@radigleznu.lv