BEZMAKSAS PIEGĀDE PRECI SAŅEMOT JEBKURĀ NO OMNIVA PAKOMĀTIEM!

GARANTIJA UN PIEGĀDE

Pakalpojuma nosacījumi

  • Visas cenas interneta veikalā ir norādītas pilnīgas. Visas cenas ir norādītas eiro (EUR).
  • Preces tiks piegādātas izmantojot Tavu izvēlēto piegādes veidu.
  • Kad būsi veicis pasūtījumu, savā e-pastā saņemsi pasūtījuma apstiprinājumu ar informāciju par veikto pasūtījumu.
  • Ja vēlies atgriezt preci, Tu to vari izdarīt 14 dienu laikā pēc tās saņemšanas (pasta zīmogs vai kurjera apstiprinājums), uzrakstot “Preces atgriešanas iesniegumu” un nosūtot uz SIA SMART FIX SOLUTION e-pastu: info@radigleznu.lv. Lai saņemtu atpakaļ savu naudu, pa pastu vai ar kurjeru ir jānosūta prece atpakaļ – nesabojāta un oriģinālajā iepakojumā 14 dienu laikā (pasta zīmogs vai kurjera apstiprinājums) no preces saņemšanas brīža. Nauda par preci Tev tiks atmaksāta atpakaļ uz Preces atgriešanas iesniegumā norādīto bankas kontu.
  • Ja Jūs izmantojat atteikuma tiesības un tas nav saistīts ar attiecīgās preces vai pakalpojuma atbilstību līguma noteikumiem, tad Jūsu pienākums ir segt izmaksas, kas saistītas ar preces atgriešanu.

Lai saņemtu Preces atgriešanas iesniegumu un saskaņotu preces nosūtīšanas adresi, sazinies ar SIA SMART FIX SOLUTIONS pa  e-pastu: info@radigleznu.lv

Atteikuma tiesības

Ko darīt, ja prece Tev nav piemērota, vai esi pārdomājis par vēlmi paturēt īpašumā preci?

  • Šajā gadījumā Tev ir tiesības izmantot atteikuma tiesības. Atteikuma tiesības ir patērētāja tiesības noteiktā termiņā vienpusēji atkāpties no līguma (atteikt pasūtījumu), nemaksājot līgumsodu, procentus vai zaudējuma atlīdzību. Latvijas Republikas Ministru kabineta noteikumi Nr.207 „Noteikumi par distances līgumu” nosaka, ka patērētājām ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atdot interneta veikalā iegādāto preci atpakaļ pārdevējam. (Atteikuma tiesības neattiecas uz ēdamām un izlietojamām precēm.)
  • LR Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta sestā daļa nosaka, ka patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. SIA SMART FIX SOLUTIONS patur tiesības pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības, ja prece ir nolietota un/vai bojāta, ja tā nav oriģinālajā iepakojumā, vai tās iepakojums ir būtiski bojāts (izņemot gadījumu, kad patērētājam nav iespējams atvērt iepakojumu to nesabojājot), lai varētu pasargāt preci no bojājumiem vai bojāšanās.
  • Ražotājs, pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs preces pirkuma līguma noslēgšanas brīdī vai preces pārdošanas vai pasūtījuma nodošanas brīdī iesniedz patērētājam rakstveida atteikuma veidlapu, kurā minēts ražotāja, pārdevēja vai pakalpojuma sniedzēja nosaukums (firma), vārds, uzvārds un adrese, kā arī sniegts atteikuma tiesību apraksts.
  • Patērētājs rakstveida atteikumu adresē personai, kuras nosaukums (firma), vārds, uzvārds un adrese norādīta atteikuma veidlapā. Atteikuma nosūtīšana noteiktā termiņā izbeidz līgumu un atbrīvo patērētāju no jebkurām līgumsaistībām, izņemot izmaksas, kas saistītas ar preču atdošanu atpakaļ ražotājam, pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam.
  • Patērētāja pienākums ir septiņu dienu laikā pēc rakstveida atteikuma nosūtīšanas atdot preci ražotājam, pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam (ja prece vai lieta ir saņemta). Ražotāja, pārdevēja vai pakalpojuma sniedzēja pienākums ir septiņu dienu laikā pēc izmaksas apstiprinošu dokumentu saņemšanas atmaksāt patērētājam to naudas summu līdz ar visiem procentiem, kura par preci vai pakalpojumu samaksāta līdz līguma izbeigšanas brīdim.

Ko darīt, ja prece vai pakalpojums neatbilst līguma noteikumiem?

Patērētājs, kuram pārdota vai nodota lietošanā līguma noteikumiem neatbilstoša prece, ir tiesīgs pieprasīt, lai preces pārdevējs veic vienu no šādām darbībām:

  • attiecīgi samazina preces cenu;
  • novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem vai atlīdzina patērētājam izdevumus par neatbilstības novēršanu;
  • apmaina preci pret tādu pašu vai ekvivalentu preci, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem;
  • atceļ līgumu un atmaksā patērētājam par preci samaksāto naudas summu.

SIA SMART FIX SOLUTION naudas atmaksu par atgrieztām precēm veic ar naudas pārvedumu uz norādīto bankas kontu.

Jautājumu un neskaidrību gadījumā var sazināties, zvanot pa tel.: +371 29967192 vai e-pastā: info@radigleznu.lv